Dome Fit-out

Kivitelezés, átépítés, felújítás Projekt menedzsment Műszaki
szolgáltatások

A Dome Facility Services Group  minőségbiztosítási garanciái azok a rendszerbe beépített ellenőrzési pontok, folyamatok és eszközök összessége, melyeket cégünk megbízottai végeznek rendszeresen és időszakosan még abban az esetben is, hogyha konkrét panasz az ügyfelek részéről nem érkezett. Cégünk folyamatosan ellenőrzi az alkalmazottak és az alvállalkozók munkáját is.

A Dome Facility Services Group minőségirányítási rendszere

ISO

A Dome az MSZ EN ISO 9001:2009 (MIR) szabvány szerint megalkotta a vállalat minőségirányítási rendszerét, amelyet a gyakorlatban is alkalmaz.

Kiemelt cél, hogy az operatív működés minden folyamatát naprakészen tartsuk, és a szabványnak megfelelő működésnek eleget tegyünk, hiszen ez segít bennünket abban, hogy a működésünk szabályozottabbá váljon, növelni tudjuk hatékonyságunkat, a folyamataink átláthatóvá és nyomon követhetővé váljanak.

Meglévő és potenciális megbízóink részéről is egyre nagyobb a követelmény a környezettudatos szemlélet szerinti szolgáltatásnyújtás illetve a jogszabályoknak maradéktalanul megfelelő, az egészséget nem veszélyeztető, biztonságos munkavégzés feltételeit biztosító foglalkoztatás iránt, ezért a Dome 2014. májusában megszerezte az MSZ EN ISO 14001:2005 (KIR) szabvány szerinti illetve a Munkahelyi egészségvédelem és biztonság-irányítási rendszerre vonatkozó MSZ 28001:2008 (MEBIR) szabvány szerinti tanúsítást is.

PQM

A Dome Facility Services Group elkötelezett abban, hogy ne csak a végeredmény minőségét mérje, hanem a feladat elvégzéséhez vezető lépések sorozatát is ellenőrizze. A PQM (Process Quality Management) egy eljárás, mely támogatja a folyamatok nyomon követését, és ezzel párhuzamosan ennek segítségével definiálni lehet, hogy az adott témában kinek, milyen lépéseket kell megtenni a minőségi szolgáltatás elérése érdekében.

Informatikai rendszer, folyamatirányítás támogatása

A Dome Facility Services Group DomeIFMS nevű, egyedi fejlesztésű rendszerének működése bevezetésétől fogva kötött folyamatok mentén történik, és fejlődik folyamatosan.

Minden adatot, dokumentumot, folyamatot integrált vállalatirányítási szoftverünk használatával rögzítünk, és követünk, melyet FM folyamatkezelési és projektmenedzsment modulokkal bővítettünk, és amelyben a megbízással kapcsolatos tevékenységeinket és az ahhoz kapcsolódó adatokat, folyamatokat dokumentálni tudjuk, és ami alapján ügyfeleink igénye szerint aktuális és visszamenőleges riportokat készítünk, lehetővé téve, hogy megbízóink bármikor transzparensen hozzáférhessenek a szükséges adatokhoz, információkhoz.

Ügyfél-elégedettségmérés

Legfőbb célunk, hogy megbízóink és megbízóink ügyfelei elégedettek legyenek a szolgáltatásaink színvonalával, ezért havonta, negyedévente illetve évente kérdőív formájában visszajelzést kérünk ügyfeleinktől, amelyben értékelik munkánkat, munkatársainkat. Az így kapott visszajelzéseket szolgáltatásaink és ügyfélkezelési rendünk továbbfejlesztéséhez összesítjük, feldolgozzuk, és értékeljük, hogy a minőségi követelményeknek és elvárásoknak mindenkor eleget tudjunk tenni, és hosszú távon alapozzuk meg szakmai és stratégiai együttműködésünket partnereinkkel.

Keresés

Ajánlatkérés

Hírlevél

Dome Facility Services GroupDome Facility Management Dome Energy